Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою

З днем народження, друже! Мати такого друга — це справжній подарунок долі. Я хочу побажати, щоб ти залишався таким же, щоб ти, стикаючись з життєвими труднощами, долав їх в один момент. Ти справжній друг, і я хочу побажати, щоб тебе оточували такі ж добрі друзі. З днем народження!

***

З днем народження, друже! Бажаю рішуче слідувати за своїми мріями, не зупинятися на досягнутому. Нехай удача та успіх всюди супроводжують тебе, не залишають ні на хвилину, в серці палає вогонь, душа співає від щастя.

***

З Днем Народження, друже! Бажаю бути завжди красивою, як Ален Делон, популярним серед жінок, як Джеймс Бонд, багатим, як Рокфеллер і розумним, як Білл Гейтс!

***

З днем народження, дорогий друже! Хочу побажати тобі творчих і особистісних перемог, щоб робота радувала відкриваються горизонтами, а вдома завжди зустрічали люблять і розуміють люди. Радій кожному дню і ніколи не втрачай себе, залишаючись таким же чудовим і розуміючим другом!

***

Милий іменинник! Наша дружба найміцніша, краще друга мені не знайти. Хочу побажати, щоб твій шанс виграти в лотерею був високим, виконання нездійсненної мрії - реальним, будь-яке випробування - миттєвим, очікування дива - недовгим, задоволення - неземним, а везіння - постійним.

***

Сьогодні вітаю давнього друга з днем народження і хочу побажати веселощів, безтурботності, світлих і радісних моментів. Нехай у твоєму житті присутні великі перемоги і досягнення, вірні друзі, щира любов, безмежне щастя.

***

Залізного здоров'я, широких можливостей та невичерпних сил, бажаємо в день народження! Хай в житті тебе по п'ятах переслідує успіх і ніколи не відстають успіх і благополуччя. Бажаємо тільки приємних турбот, великого достатку. Завжди сміливо йти вперед, до своїх бажань і цілей. Лови кожен позитивний момент і насолоджуйся ним.

***

У день народження прийнято бажати того, про що мріють всі люди на планеті. Кожен хоче бути здоровим – і я від усього серця бажаю тобі міцного здоров'я на довгі роки. Всі хочуть бути коханими — і я бажаю тобі від усієї душі бути коханою. Всі хочуть щастя і радості — і я хочу завжди бачити тебе радісною, зігрітій любов'ю, зі щасливим блиском в очах!

***

Друже! Вітаю тебе з твоїм днем. Не залишайся таким, який ти є зараз, а бажаю тобі постійного зростання і блискучих перспектив. Нехай невдачі будуть тимчасовими, а успіхи - постійними. Бажаю не стояти на місці і бути завжди попереду на дорозі, якою ти і задумав йти. З днем народження!

***

Друже, вітаємо тебе з днюхой! Бажаємо, щоб у житті все складалося чудово. Холодного пива в теплій компанії. Легкої роботи і при цьому важкою зарплати. Значних успіхів при мінімальних зусиллях. Дівчат з надзвичайними формами і багатим внутрішнім світом! Коротше, всього-всього тобі і навіть більше, ніж потрібно!

***

З днем народження тебе, друже! Що можна побажати такій чудовій людині як ти? А що б і в житті у тебе теж все було саме чудове — чудова тачка, чудова квартира, чудовий рахунок у банку, чудова дівчина. А чудових друзів бажати не будемо... Так як ми в тебе вже є!

***

Тебе, наш друг, ми з Днем Народження вітаємо, з таким великим, щасливим і світлим днем. І ми від усієї душі тобі бажаємо благополуччя у всьому! Бажаємо здоров'я і бадьорості, краси і вічної молодості, міцного кохання і ніжності, доброти і вірності!

***

Дорогий друже, в твій день народження хочу побажати море радісних подій і ніколи не сумувати. І кожен день йти вперед з певністю, що все вийде і щастя тебе чекає!

***

Я завжди говорила, що з хлопцями мені дружити набагато легше, тому у мене замість кращого полруги – кращий друг. Я знаю, що завжди можу на нього покластися, можу розраховувати на його підтримку і допомогу. Ми вже багато раз виручали один одного, і я помітила, що він дуже любить допомагати людям. Йому нічого не варто поїхати в інше місто, щоб допомогти своєму другові в якійсь справі. Я захоплююся цією людиною, його добротою і чуйністю. Сьогодні тут зібралося дуже багато твоїх друзів, тому що вони всі хочуть особисто привітати такої чудової людини. Особисто я хочу побажати тобі здоров'я. На мій погляд, важливіше цього нічого не може бути. Якщо людина буде здорова, то все у нього буде виходити. Тому я хочу побажати тобі самого міцного богатирського здоров'я, а все інше ти зробиш сам. Будь щасливий, любий наш.

***

Друже, з днем народження! Ти крут і неповторний, рішучий і сміливий, всі труднощі і проблеми тобі по плечу. Будь здоровий, щасливий, успішний. Бажаю, щоб постійно щастило, а самого тебе везла Феррарі по рівній дорозі назустріч мріям.

***

Приємно усвідомлювати, що в цей день народився ще один справжній чоловік, на якого завжди можна покластися! Таких друзів цінують і люблять. Залишайся завжди таким же веселим і жвавим хлопчиком у душі!

***

Є в світі стіни, які не зламати, є перешкоди, які неймовірно перевершити. Але це точно не про тебе, друже! Всі твої починання постійно завершуються перемогою! У твій День народження від усієї широкої душі бажаємо, щоб ти і надалі залишався такою ж унікальною і самодостатньою особистістю! Нехай всі блага світу схиляються до твоєї долі! А ми — твої друзі завжди будемо надійною підтримкою.

***

З Днем Народження, тебе, мій найближчий, найдорожчий, і самий вірний друг! Хочу побажати тобі доброти і везіння, ніколи не здаватися і завжди йти до своєї мети, душевної рівноваги, спокою, почуттів тільки взаємних, думок самих щасливих.

***

Друже, вітаю тебе з твоїм особистим святом – днем народження! Бажаю тобі у цей день щастя і, звичайно, здоров'я – адже воно ще не раз знадобиться тобі, коли будеш святкувати черговий День Народження! Нехай тобі все в житті вдається – і в навчанні, і в майбутній професії, і в особистому житті.

***

Один! В цей особливий для тебе, день нехай здійсняться всі твої бажання. Міцного здоров'я, яке допоможе тобі згорнути «гори» і подолати всі життєві труднощі — нехай їх буде, як можна менше. Гарного тобі настрою і масу позитивних емоцій.

***

Добре співається в дитячій пісеньці про дружбу, про те, що вона міцна, як сталь, і не розклеїться від дощів і хуртовин. Друг ніколи не кине в біді, якщо це насправді справжній друг. Я впевнений у своєму одному на всі сто відсотків. Сьогодні він відзначає свій день народження. Від усього серця вітаю і бажаю багато – багато щастя, міцного здоров'я та удачі. Нехай оминають всі смутку і біди, хай освітлює твій шлях дороговказна зірка. Всіх земних благ тобі, благополуччя та успіхів та везіння у всьому.

***

Мене переповнює радість від того, що, не дивлячись на все, що з нами було в цьому житті, незважаючи на всі її повороти, ми з тобою змогли зберегти, зберегти нашу міцну дружбу, і сьогодні я маю честь і приємність розділити з тобою цей важливий і світлий день. В колі гостей, серед яких всі твої самі дорогі, близькі та найважливіші люди, я хочу щиро, від усієї душі привітати тебе з Днем твого Народження! І сказати, як сильно я люблю тебе, як дорожу нашою дружбою і як я радий йти по життю, плечем до плеча, з такою людиною як ти. Я хочу, щоб з тобою, за твоєю дорогою життя завжди крокували поруч близькі та улюблені люди, любов, вірність, вдача, оптимізм, гумор, успіх, натхнення. Я хочу, щоб твоє тіло повнилося здоров'ям, силами і можливостями, щоб думки наповнювалися новими ідеями, щоб серце повнилося пристрастю і любов'ю, душа була наповнена гармонією, а життя пригодами, відкриттями, цікавими та яскравими подіями і приємними зустрічами.

***

Друже, вітаю тебе з днем народження. Бажаю бути милим котиком зі своєю другою половинкою і проявляти себе грізним левом у будь-якій справі на тлі здорової конкуренції. Друг, не будь в житті лопухом, сверкай завжди голлівудською посмішкою і впевнено восседай на троні свого щасливого життя.

***

Пліч-о-пліч ми з тобою крокуємо по одній стежці вже багато років. Ти мій найкращий, самий справжній друг. Не один пуд солі ми з'їли з тобою. Всі печалі і радості ділимо навпіл, допомагаємо один одному і порадою, і ділом. Сьогодні у тебе день народження. Прийми найщиріші вітання з особистим святом. Бажаю тобі гарного настрою, великого щастя, успіхів у всіх справах і всього самого найкращого. Нехай красива любов обов'язково зустрінеться тобі, нехай здійсняться всі твої заповітні бажання.

***

Бажаю головного болю, поганого самопочуття і неутолимого сушняка! Прокинутися не в своєму ліжку, а де-то за містом, в костюмі балерини і кирзових чоботях, з татуюванням у вигляді торта з написом «Незабутній день!». Бажаю не розгубитися, знайти телефон і додзвонитися мені самому відданого друга, а я вже тебе скоординирую.

***

Друже! Моє величезне бажання, щоб все у твоєму житті склалося. Збулося все те, про що ти мрієш. Щоб ти твердою ходою йшов до своєї мети, не збиваючись з шляху. Нехай у бурхливій каруселі днів іноді знайдеться хвилинка, щоб побачитися з кращими друзями. А вони обіцяють перетворити сьогоднішній день в грандіозна подія, повна яскравих, божевільних ідей, сплесків емоцій та море міцних напоїв. З днем народження!

***

Привіт, друже! З Днем народження тебе, наша душа компанії. Нехай все в твоєму житті буде ОК, удача не зраджує з ким попало. Залишайся такою ж!

***

Я не буду бажати тобі грошей, все одно прогуляешь. Здоров'я теж бажати не буду, проп'єш. Любові теж не бажаю, у тебе її і так багато. Побажаю я тобі кращих друзів, вірності від них, щоб всі твої мрії збувалися, а всі проблеми залишилися у вчорашньому дні....

***

В це свято приймай вітання від нас своїх друзів. Бажаємо тобі великого достатку, затишного будинку, іскрометною удачі. Нехай всі земні радощі та задоволення тобі не чужі. І ще побажаємо веселих сусідів і бажаних гостей.

***

Джерело: toasts.com.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою