Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, українською мовою

Моя улюблена дівчинка, роднусик мій, принцеса, донечко мила! Дуже тебе люблю, і сьогодні з розчуленням згадую, як ти народилася, як з'явилася у мене, як осяяв моє життя! З Днем Народження, лялечка! Емоції, які ти мені подарувала при народженні неможливо забути і іноді я згадую цю радість зі сльозами на очах! Але ці сльози захвату й щастя, не інакше! Просто хвиля спогадів накриває з головою і неможливо залишатися байдужою при цьому! І сьогодні твій черговий День Народження! Я тебе вітаю і хочу сказати, що без тебе моє життя було б безбарвною і похмурої! Спасибі, що ти є у мене, спасибі, що ти моя дочка! Бажаю тобі безмежного щастя, міцного здоров'я, взаємного кохання, вірної дружби і всього того, про що ти мріяла! Нехай моє побажання якимось чудесним способом набуде чинності виконання і порадує твою долю! Бажаю бачити тебе тільки щасливою і задоволеною, веселою і життєрадісною, натхненної і позитивно налаштованої!

***

Милою, любій, самій дорогій донечці сьогодні ці вітання! У День народження, моє сонечко, бажаю тобі великого везіння, приємних подій, вірних друзів, хорошого достатку, мудрості, краси, тепла і добра! Нехай неодмінно збувається все, що ти поставила перед собою як мета, і нехай щедра доля буде прихильною до тебе!

***

Будь незрівнянну і неповторну, доню моя люба! Нехай твої мрії починають збуватися прямо зараз! І як ти встигла за цей час вирости з маленького беззахисного грудочки в справжнє, доросле, смышленую і самостійну дівчинку? Продовжуй в тому ж дусі нести радість усім нам! Нехай твоя душевна краса квітне і пахне з кожним днем все яскравіше! Немає більшого щастя, ніж щастя, розділене з улюбленою донечкою! І сьогодні твоє щастя ділять з тобою твої близькі та рідні люди на планеті Земля! Живи дуже довго моя ясна дівчинка, моя помічниця в усіх справах! Бажаю тобі, моя люба донечка, міцного здоров'я, великого людського щастя і побільше чудес і чарівництва! Ти сама чудова і найкраща донечка! Не забувай про те, що ти шалено люблять своїми батьками в будь-якому віці! З Днем Народження, наша принцеса!

***

Ти завжди була допитливою і веселою непосидою. У дитинстві твоя енергія била ключем і я просто не встигала за тобою. І мені дуже подобається, що ці якості перейшли в твоє доросле життя. Твоя допитливість перетворилася на спрагу знань, у тебе є інтерес до життя, до всього нового і прогресивного. А твоя невгамовність стала тією енергією, яка додає сил, оптимізму і не дає тобі привід опускати руки у важкій ситуації. Я дуже рада бачити твій позитивний настрій і вміння домагатися свого. У день народження я бажаю тобі нових дивних відкриттів, незабутніх подорожей, виконання бажань і фантастичних досягнень!

***

Проходять роки, донька росте і разом з нею міняються смаки і мрії... Ляльки — на модні журнали, костюм сніжинки до Нового року — на пару туфель і помаду, казки про звірят — на любовні романи, мрії про ручному дракона — на мрії про щасливе кохання... Але нехай дитинство все ж залишиться з тобою, кохана моя донька! Я бажаю тобі бути ошатною, як лялечка, щасливою, як принцеса в фіналі казки, і нехай твій чоловік, якого ти зустрінеш, буде справжнім ручним драконом, сильним і готовим будь-якої миті забрати тебе хоч на край світла, до неба, до місяця і зірок!

***

Донечко! Сонечко моє, я від усього серця вітаю тебе з днем, який зробив мене щасливим людиною, тому що у мене з'явилася ти! Бажаю тобі бути відкритою і доброю по відношенню до інших людей, отримувати задоволення від кожного прожитого миті і побільше сміятися! Я дуже люблю тебе і завжди буду поруч!

***

Сьогодні День Народження нашої прекрасної доньки нашої яскравої зірки, яка ніколи не сумує. Насправді, нам потрібно вчитися у тебе цього, тому що ти завжди знаходишся у піднесеному настрої. Незважаючи на те, що ти маленька і в тебе немає ніяких проблем крім пропущеного мультика, ти все одно ростеш дуже серйозною дівчинкою. Коли ти розповідаєш мені про своїх планах на майбутнє, то я розумію, що ти дуже серйозно налаштована. У тебе є певні цілі, і я навіть не сумніваюся, що ти досягнеш їх реалізації. Моя дівчинка, я вітаю тебе з тим, що ти стала ще на один рік старше. Насправді, мені не хочеться, щоб ти так швидко дорослішала, тому що я ще не встигла насолодитися твоїм дитинством. Бажаю тобі чудового свята, моя люба донечка. Будь самою щасливою, здоровою і улюбленої всіма нами. Зі святом!

***

Ти росла не по днях, а по годинах і виросла така розумниця – розумниця, що я можу тільки порадіти за тебе. Відмінна господиня, рукодільниця, помічниця, я пишаюся тобою, доню. Вітаю тебе і бажаю, щоб твоє життя стала схожа на казку. Нехай у неї буде і принц, і чари, і виконання бажань, і повалене зло. З днем народження.

***

Доню, нехай птах щастя стане твоїм супутником і помічником! Спасибі за те, що ти є у нас, за те що відповідаєш добром на добро, любов'ю на любов, турботою на турботи! Ти сьогодні іменинниця і ми б хотіли тебе міцно обійняти і побажати залишатися самою щасливою дочкою на світі! Ніхто і ніколи нам тебе не замінить.

***

Так багато років пройшло з тих пір, як донька була крихтою... Донька подорослішала і розцвіла, знайшла свій шлях у житті і завела свою сім'ю, в якій панує любов, а ми, її батьки, вже зовсім не молоді люди... Але в її День народження ми знову молоді і ніби повернулися у минуле! Сьогодні ми не змінимо традицій, і знову побажаємо доньці, як бажали всі ці роки, щастя і любові, здоров'я і удачі - і ще раз кохання!

***

Бажаю тобі, моя світла, моя славна і чудова, настроенья весняного вітряного, бажаю сонячного літа. Бажаю тобі, моя доню, щоб ти зробила запаморочливу кар'єру, щоб ти не втрачала своєї індивідуальності. Бажаю, щоб сонце тебе зігрівало своїми променями, даруючи надію, віру та розуміння. Нехай радісні зустрічі будуть у твоєму житті набагато частіше, ніж негода. Бажаю забути про проблеми. Люблю тебе. Твій тато.

***

Я хочу привітати мою неймовірно добру і милу дівчинку з Днем Народження. Доню, вже в той день, коли ти народилася, ми з татом зрозуміли, що в нашому житті з'явилося диво. Ми так довго чекали тебе, мріяли про таку красуню, що заздалегідь придумали ім'я. Ми дуже хочемо, щоб твоє ім'я принесло тобі удачу, щоб ти росла слухняною дівчинкою, але при цьому, щоб в тебе завжди було свою думку. Ти повинна дорослішати з усвідомленням того, що ти маєш право на слово і на думку. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, тому що воно відіграє дуже важливу роль в житті кожної людини. Моя рідна, мені подобається, що ти у нас ростеш різнобічно розвиненої дівчинки. Ти цікавишся самими різними речами, а це не може не радувати нас. Нехай ця твоя допитливість допоможе тобі дізнатися багато цікавого про наш світ. Ти у нас будеш найрозумнішою!

***

З Днем Народження, моє велике щастя! Доча! Ти наше все, найрідніша, найулюбленіша, сама тепленька і ніжна, сама солоденька! Наша Всесвіт! Наш світ! Наша галактика! Так багато хочеться тобі побажати всього, мабуть, почну! Ну, почну з самого важливого. Особливо для тебе, людини весело проживає життя, бажаю залізного здоров'я! Ти повинна берегти себе! Обов'язково! Потім, звичайно ж, йде любов! Це невід'ємна частина! Ти завжди будеш коханої, тому що, таку, як ти, ну просто неможливо не любити! Так що це у тебе хоч відбавляй! Але дуже важливо, що б і ти завжди любила! Адже без любові людське життя порожня! Але я знаю, що в тобі ця любов завжди є! Неважливо до кого або до чого, головне - вона є! Потім у нас йде удача! Важливий фактор! Нехай тобі завжди і у всім щастить! І, солодка вата діставалася завжди безкоштовно! Хочеться побажати тобі справжніх і вірних друзів! Ще бажаю тобі багато посмішок!

***

У день народження зазвичай бажають любові, успіхів, здоров'я, вірних подруг, друзів і щастя. Я думаю, що все це присутнє в твоєму житті. Тому хочу побажати, щоб всього цього у тебе стало в тисячу разів більше. А ще бажаю тобі побільше приємних дрібниць: нехай всі твої плаття будуть самими нарядними і унікальними, компліменти красивими і щирими, шанувальники сильними і багатими, подорожі комфортними і незабутніми. Нехай кожен день тебе оточують букети квітів, усмішки і веселощі, а життя перетвориться на суцільне свято. З днем народження, доню!

***

Люба моя, рідна донечка, з Днем Народження! Сьогодні свято не тільки тебе, але і у мене! Адже ти самий радісний і мій довгоочікуваний подарунок! В цей чудовий день я бажаю тобі від усієї душі сердечного тепла. Щирості і любові, щоб у тебе виходило все, що ти задумаешь зробити. Бажаю тобі вірних друзів та близьких люблячих людей поруч. Нехай з тобою по життю рука об руку йде самий вірний супутник! Будь щаслива і роби щасливими близьких і рідних людей! Будь кохана і бажана. Нехай кожен день стане для тебе святом, а кожну мить несе тобі радість! Я тебе дуже люблю! З Днем Народження!

***

Моя ненаглядна іменинниця! Моя улюблениця! Моя донечка! Приєднуюсь до всіх побажань, які ти сьогодні почуєш - і хай вони всі складуться у величезне щастя у твоєму житті, в якій буде і любов, і здоров'я, і підтримка, і благополуччя! Щира, чарівна, творить і вытворяющая самі неординарні речі, генератор ідей нашої великої і дружньої родини! Безмірно щасливі, бути твоїми не тільки батьками, але й друзями! У тебе все обов'язково вийде, ми завжди поруч! Кожен день ти даруєш нам радість і щастя, бездоганність і захват, гордість та повагу! Бажаємо тобі, щоб всі твої мрії, з найменшої до найбільшої, збувалися! Бажаємо тобі завзятого і грайливого настрою, взаємних почуттів і батьківського тепла! Хай щасливою зіркою іскряться твої очі! Посміхайся, доню, тебе чекає ще багато цікавого! З Народженням тебе, моя красуня!

***

Мила моя донечка, моя найрідніша людина, з Днем Народження тебе! Нехай у твоєму житті яскраво світить сонце, і завжди буде тепло і затишно! Я тебе дуже люблю, і тому бажаю тобі, тільки всього найкращого! Здоров'я тобі міцного, щастя та безхмарного. І щоб сьогодні, коли ти будеш задувати свічки, на гарному святковому торті, ні в якому разі не забудь загадати своє найзаповітніше бажання. Адже в цей чарівний для тебе свято, можливо багато чого, головне вірити в це, і багато збудеться! Нехай твій Ангел береже тебе! І залишайся такою ж, моя люба, мила доню!

***

Люба моя, єдина, незамінна, неповторна, кохана дочка! З тих пір, як я тебе народила, я знайшла не тільки дитини, але і саму кращу і близьку подругу! Подвійний подарунок долі! Мільйонне щастя! Щасливий випадок! В найважливіші моменти ти завжди була поруч і підтримувала мене! Ти завжди знала, як підбадьорити мене і змусити посміхнутися! На тобі завжди лежала величезна відповідальність! Ти ніколи не скаржилася, нічого не просила і ні в чому не дорікала! Ти – золото! Бажаю, щоб ти завжди залишалася такою якою ти є, доброю, милою, чесної і головне, не забувай, що у тебе є я! Нехай новий етап у твоєму житті починається легко і просто! Будь щирою і доброю, безпосередній, радісною, позитивною - це твої плюси, з якими ти будеш завжди перебувати на правильному шляху! З Днем Народження, ластівко моя!

***

Донечко! Я хочу побажати в цей святковий день щастя, удачі, везіння! Щоб любов постійно з тобою була! Від чистого серця бажаю тобі все, що світлого є і велика є в долі!

***

З Днем народження тебе, моя мила іменинниця! Доню, я щиро бажаю тобі бачити в житті тільки хороше! Нехай Небо береже тебе від неправильних вчинків, поганих людей і марних тривог. Нехай поруч з тобою завжди будуть чуйні, чуйні, розуміючі люди. І знай, дорога: я люблю тебе!

***

Донечко моя! Ти сама мила, добра, талановита, красива і кохана, моя всесвіт! І я хочу побажати тобі, щоб за твою доброту в твоє життя завжди приходили тільки світлі події, щоб всі твої бажання виконувалися, і щоб посмішка не сходила з обличчя ніколи! Я тебе поважаю, люблю, ціную, захоплююся тобою, як ідеальної дочкою! Бажаю, щоб кожен день був наповнений оптимізмом, цікавими, творчими ідеями, мрії обов'язково збувалися, здоров'я, любові, прекрасного настрою! Усміхайся частіше і ніколи не плач, адже сльози тобі так не йдуть! Завжди йди за своєю мрією, навіть якщо вона здається нездійсненним! У тебе обов'язково все вийде, я вірю в тебе і твої сили, адже ти дуже сильна дівчина! Загалом, всього найкращого тобі! Рости такою ж красивою і доброю! Бережи красу своєї душі, бережи себе таку, як ти є! З Днем Народження, кровинка моя рідненька!

***

Наша дорога донечка, бажаємо тобі удачі, терпіння, доброго відношення до тебе і кохання в родині, щоб всі друзі тяглися до тебе, як до вогнику багаття! З днем народження, світлячок!

***

Моя дорога донечко! Сьогодні у тебе важливий день в житті – твій День Народження! Нехай з цього моменту в твоєму житті почнуть відбуватися чудеса, і ти потонеш в любові і турботі своїх близьких людей! Знаю, що часом буває непросто, і обставини регулярно перевіряють нас на міцність, але, по-перше, ніхто не обіцяв, що буде легко, а по-друге, хіба інакше було б цікаво? Спасибі тобі, що ти завжди поруч! І я обіцяю бути завжди поруч з тобою! Адже ми – сім'я! Ніколи не залишай свою мрію, ніколи не втрачай надію, ніколи не зраджуй своїм принципам! У тебе все вийде! Я в тебе вірю! Моя бусинка і зірочка рідна, маленька дівчинка моя! Ніхто і ніколи з тобою не зрівняється! Будь щаслива, здоровенька, нехай все в тебе виходить, не знай горя і смутку! Нехай очі твої завжди світяться радістю, посміхайся, веселися! Сьогодні твій день, мила моя!

***

Ось і знову настав свято іменин моєї улюбленої донечки. Дивлячись на неї, я продовжую дивуватися, як швидко пролетів час. Адже ще недавно моя дівчинка була маленькою дитиною, який вражав усіх своєю наївністю і ребячествам. А от зараз з тієї дитини виріс великий і дуже навіть гарний дитина. Дуже б хотілося, щоб в цей день ти змогла відчути все те, що ми так хочемо тобі передати. Ти ж знаєш, що для мене ти будеш завжди найкращою. І тому я завжди бажаю тобі тільки радісних і приємних моментів. І завжди пам'ятай про те, що при будь-яких обставин я тобі завжди прийду на допомогу. Тому що для єдиної доньки мені зовсім нічого не шкода. Сподіваюся, що сьогоднішній день ти запам'ятаєш назавжди. Тому що все те, що ти зараз побачиш, ми дуже старалися робити. І бажаю тобі, щоб удача супроводжувала біля тебе протягом усього твого життя.

***

Кожен твій день народження нагадує мені про те, як все починалося. У нашому будинку оселилася безпорадна крихта – дівчинка, в яку закохалася відразу вся сім'я. Я пам'ятаю все до дрібниць, перші кроки, перші слова, і перші свята. Як твої світились очі від захвату, коли тобі дарували ляльки та іграшки. Сьогодні подарунки вже інші, але, я сподіваюся, ти будеш також щиро їм рада. А ще я дарую тобі букет твоїх улюблених кольорів і сподіваюся, що ти все життя будеш такою квітучою і чарівної, як вони!

***

Дорога донечка, коли ти посміхаєшся, моє серце наповнюється світлом, а коли ти смієшся, мою душу осяває яскраве світло. Твоє щастя ж зробить мій світ прекрасним і блискучим. Щастя тобі, моя хороша, любові і тепла у всьому.

***

Чудова господиня, турботлива мама, розумна дружина і впевнена в собі жінка – це все ти, моя кохана донечка. Мені за тебе соромно і тому я дуже щаслива мати. Сьогодні, я хочу побажати тобі зберегти і примножити свої чесноти. Ти стаєш мудрішим, терпиміше, більш розсудливий – мені це дуже подобається. Ти щодня виконуєш відповідальну роботу по вихованню дітей, підтримання порядку в домі, ти вносиш свій внесок у сімейний бюджет. Але, іноді дозволь собі бути безрозсудною і імпульсивної, наприклад, в день свого народження. Сьогодні ти маєш право відкинути всі справи і просто радіти святу. Вітаю донечка!

***

Ще якихось кілька років тому ти за кілька днів до свого свята водила мене по магазинах, щоб показати ту ляльку, про яку ти мріяла. А зараз тебе вже не цікавлять ляльки. Але я думаю, що незабаром ти будеш вибирати ляльок вже для своїх дочок. Рідна моя, матусю твоя дуже хоче побажати тобі в твій День Народження тільки те, що тобі необхідно: багато жакетів, суконь, туфельок – все, як ти любиш. Я дуже хочу, щоб ти змогла побудувати таку родину, яку ти вже побудувала в своїй уяві. Я можу сказати, що у нас з тобою склалися чудові стосунки, причому не просто як у мами і дочки, а у подружок. Я дуже сподіваюся, що у тебе і твоєї майбутньої дочки теж будуть такі довірчі відносини. Я бажаю тобі міцного здоров'я, моя маленька. Намагайся стежити за своїм самопочуттям, щоб як можна рідше хворіти. Моя дівчинка, будь самою щасливою у цьому світі, тоді і я буду щаслива.

***

Джерело: pryvitach.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою