Найкращі привітання з днем народження дідуся від внучки, онука


Найкращі привітання з днем народження дідуся від внучки, онука

Дідусь, все своє життя ти є уособленням тієї мужності, тієї самої, яка вселяє повагу. Знати, що є мудра людина з корисним радою - цінно. Глава сім'ї - твоя головна риса. Сподіваюся, що тепер все складеться так, щоб ти відпочивав, менше нервував і щоб твоє здоров'я було міцним як характер.

***

Дідусь для нас – це другий батько. Ти захищав нас від суворості батьків, давав мудрі поради і трепетно переживав за нас найголовніші періоди життя: перший клас, випускний, вступ до інституту, весілля. Сьогодні ми хочемо ще раз подякувати тобі за те, що ти завжди був поруч з нами, і побажати, щоб ти не втомився від життя і ростив своїх правнуків так само дбайливо, як нас!

***

Дорогий мій дідусь, з любов'ю, ніжністю хочу привітати тебе з ювілеєм! Кожен новий день хай дарує тобі позитивні моменти: радість від зустрічей з близькими, хорошу погоду, відмінні новини, бадьорість духу. Вітаю!

***

З Днем народження, дідусю! Сьогодні, у світле свято, я вітаю тебе і бажаю бути тобі сильним, як дуб, мудрим, як казковий цар, добрим і веселим, яким можеш бути тільки ти, і, звичайно, життєрадісним і оточеним самими дорогими тобі людьми! Знай, вся наша родина дуже любить тебе, і вже сьогодні ми хочемо почати планувати твій столітній ювілей, на який подаруємо тобі сто подарунків і, може бути, стільки ж праправнуків!

***

Улюблений дідусь! Ти ж пам'ятаєш, як мені не подобалося, коли ти називав мене «онуком»? Пам'ятаєш, як я завжди реагував? Так от, в цей день я дозволяю себе так називати! Хоч я вже давно не маленький, але в цей день тобі абсолютно все дозволяється! А ти пам'ятаєш, що це за день такий? Ні? Так адже це твій день народження! Як же ти міг забути?! Ну гаразд, навіть це можна спокійно пробачити. Від усієї душі вітаю тебе з твоїм днем народження! Сердечно дякую за всі ті турботу, увагу і любов, витрачені на мене в дитинстві. Адже тоді я проводив з тобою дуже багато часу. Та навіть і зараз, я на всі сто відсотків впевнений, що ти з тією ж силою любиш мене! Люблю тебе, дорогий дідусю!

***

Дорогий дідусю! Твій свято – це свято для всіх нас, і ми дуже раді, що ти з нами. Нам тебе не вистачає, навіть якщо тебе немає недовго. Нам дуже цікаво тебе слухати, коли ти розповідаєш про життя.

***

Дідусь, ну ніколи не повірю, що сьогодні тобі виповнилося (число) років! Не виглядаєш ти настільки дорослим, так і ведеш себе зовсім не так! Скільки пам'ятаю, ти завжди искришься пустощами і веселощами, постійно щось придумуєш, кого-то граєш і кудись поспішаєш! Кожен погодиться зі мною, що твій біологічний вік в декілька разів менше фізичного, і я сподіваюся, що це твоє якість передасться у спадок і мені! З Днем Народження, невгамовний, невтомний і нестаріючий дідусь!

***

Мій дідусь дуже старенький, і коли я був зовсім маленьким хлопчиком, я вірив у те, що він своїми очима бачив Царя-гороха, не втомлювався запитувати про те, як люди жили раніше, що було їм важливо, про що вони мріяли? Виявляється, у всі часи люди мріяли про щастя, і сьогодні, в День народження дідуся, я хочу від усіх нас побажати йому ще багато років щасливого життя, адже він такий хороший, добрий і відкритий людина, якого ми всі дуже любимо!

***

Наш дід сьогодні бравий, при параді! Все тому, що свято, і іменинник – він. Нехай життя кипить, як в юності! Бажаємо: міцності духу, достатку в домі, удачі в риболовлі, неосяжної любові! Балуй внучат і будь їм прикладом.

***

Вельмишановний дідусь. У такий урочистий момент бажаю тобі ніколи не сумувати. Завжди радісно і з розумінням ставиться до всіх витівок онуків і дітей. Будь завжди бадьорим і сильним духом. Нехай усі нервові клітини, витрачені на онуків, відновлюються з дивовижною швидкістю. З іменинами тебе!

***

Дідусь, ми з тобою справжні друзі. Я так пишаюся, що ти у мене є. Твій добрий рада, твій досвід мені в усьому допомагають. Прийми найщиріші вітання у свій особистий свято від онука. Бажаю тобі завжди бути господарем своєї долі. Нехай тільки приємні новини наповнюють твоє життя, нехай всі мрії неодмінно збуваються, а удача пропишеться нехай у тебе назавжди. Будь завжди у відмінній формі, бадьорий і життєрадісний. Бажаю жити в здоров'ї ще багато – багато років. Нехай береже тебе Господь.

***

Дорогий і улюблений дідусь! У цей знаменний, світлий, прекрасний і чудовий свято хочеться побажати тобі величезного щастя, безліч прекрасних ідей і думок, а також позитиву, який, безсумнівно, присутня в твоїй душі. Ми твої онуки пишаємося тобою, і завжди будемо любити, незважаючи на вік і твоє постійне миле бурчання! Ми знаємо, що ти у нас самий розумний і мудрий чоловік в сім'ї, і ми завжди прислухаємося до твоїх порад, рекомендацій і похвалу! Спасибі, дідусю, що ти у нас є! Дай Бог тобі міцного здоровьица, сил, натхнення і безмежної любові до всього, що тебе оточує, а в особливості до простого життя! Залишайся завжди оптимістом і молодцем, а ми допоможемо тобі в цьому! Цілуємо тебе і любимо, дорогий наш дідусь!

***

Дідусь, вітаю тебе з цією чудовою датою! Ти завжди будеш для мене прикладом мужності та відповідальності. Спасибі за те, що навчив мене бути хорошою людиною. Це дуже багато коштує. Бажаю тобі довголіття, богатирського здоров'я і ненудних буднів. З днем народження!

***

Дякую за турботу і безцінний досвід, яким ти так щиро ділишся з нами — своїми онуками! Живи довго і радуй своїм оптимізмом, адже коли ми разом, ти молодшаєш і, як ніби повертається колишня сила, і куди діваються прожиті роки! Ми щасливі, що можемо дарувати тобі заряд бадьорості, енергії і разом можемо пізнавати світ. Нехай здоров'я і міцність розуму дозволить нам бути разом ще довгі роки! Бажаємо тобі відчувати радість життя, ставити перед собою цілі, до яких будеш рухатися, адже рух і є життя! Чим більше цілей, тим полноценней буде твоє життя, а ми постараємося вам у цьому допомогти!

***

З днем народження, милий дід, мій самий добрий, самий коханий, самий славний. Я пишаюся тобою, і завжди беру приклад з тебе. Твоя мудрість, твій досвід допомагають мені у всьому. Дозволь висловити найтепліші і самі вдячні слова від онука. Нехай твоє життя буде чиста, як джерельна вода. Хай сонечко дарує тобі промінчики добра і щастя, хай небо завжди буде мирним над твоєю головою. Будь завжди енергійний, впевнений у собі. Кріпись, дідусь, хай обходять стороною тебе всі негоди.

***

Дідусь, від імені всіх твоїх онуків, дозволь привітати тебе з днем народження! Бажаємо тобі прожити ще чимало днів, довгих і світлих. Здоров'я, щоб дужчав з кожним днем, сили множилися, настрій був веселим. Ти у нас ще молодий, азартний, бадьорий, сильний духом і тілом. Ми тебе любимо, поважаємо і цінуємо.

***

Дідусь, від чистого серця у твій день народження хочу побажати, щоб життя твоя неспішно протікала щасливою річкою біля берегів надії і за течією любові. Бажаю завжди пам'ятати і пишатися своїм витоком, брати потрібне русло для спрямування своїх сил і старань, уникати вирів смутку і самотності.

***

Бажаємо тобі, мій чудовий дідусь, щоб ти залишався самим собою – яскравим і чистим, справедливим і чесним, красивим і наполегливим. В день твого народження твій онук бажає тобі всього самого чудового, чистого і світлого. Нехай всі твої найзаповітніші мрії здійсняться в цьому році, даруючи тобі впевненість у собі. Зі святом, дорогий наш чоловік!

***

Дідусь, твій онук тебе сьогодні вітає з днем народження. Бажаю, щоб твоє здоров'я, бадьорість і оптимізм були непідвладні часу, щоб з тобою завжди було всім комфортно і весело, щоб життя не припиняла тебе приємно дивувати і дарувати теплі і пам'ятні миті.

***

З днем народження, мій дорогий дідусь. Нехай у твоєму серці завжди квітне весна, хай душа твоя не втрачає бадьорого оптимізму, нехай здоров'я у тебе неодмінно буде міцним, нехай удача не звертає з твого шляху. Бажаю тобі, діда, гучних перемог та щасливих світанків.

***

Я не буду сьогодні говорити пишних, витіюватих промов. Я просто хочу підняти келих в День народження мого дідуся, в його честь, і сказати кілька слів. Мій дідусь – дивовижна людина. Він пройшов війну простим солдатом, а коли повернувся додому, створив міцну сім'ю і зумів виховати дітей добрими людьми. Я пропоную всім випити за те, щоб мій дідусь прожив ще сто років і завжди був здоровим і бадьорим, адже в світі так багато цікавого, і для нього напевно знайдеться ще чимало важливих справ!

***

З днем народження, дідусь. Бажаю ще довго не залишати президентський пост в сім'ї, бажаю ще багато разів стати переможцем на рингу життя. Міцних нервів і сил, бравого здоров'я і наснаги тобі, дорогий.

***

З Днем Народження, дідусь – мій самий улюблений і рідний! Дай я міцніше тебе обійму, а ти підхопи мене на руки, як робив це, коли я була зовсім крихтою. Шалено пишаюся тим, що ти з роками не розгубив свою богатирську силу, і моя вага раніше для тебе легше легкого. Нехай так буде завжди-завжди! Не старей, будь ласка, мій сильний і сміливий дідусь! Я дуже люблю тебе – твої міцні мозолясті руки, мудрий погляд колись волошкових очей, твій запах (суміш тютюну і деревини) і розкотистий сміх, чуючи який, ніколи не могла не засміятися у відповідь. Знай, що твоя онучка любить тебе так само сильно, як і в дитинстві! Любить і пишається!

***

Дорогий мій дідусь, вітаю тебе з днем народження. Нехай не ослабне твоя життєва сила, нехай з цією датою у двері постукає добре здоров'я, світлу радість та душевна гармонія. Діда, бажаю тобі залишатися молодим орлом і гордим соколом, прикладом для наслідування і коханим нашим людиною.

***

Дідусь, я так люблю бувати у тебе в гостях, тому що поруч з тобою я повертаюся в дитинство, коли ми були безтурботно щасливими. Бажаю тобі міцного здоров'я, оптимізму, бадьорості духу і побільше щасливих днів.

***

Дідусь, ти у мене цілком сучасний, по моді підстрижений, одягнений зі смаком. Я рада, що я твоя онучка, пишаюся і захоплююся тобою завжди. Сьогодні у тебе день народження. Прийми від чистого серця найкращі побажання. Нехай твоє життя буде довгою і райдужною, нехай удача завжди буде з тобою поряд. Всіх благ тобі, ріднею, мирного неба, ясного сонця, любові і тепла. Нехай всі твої мрії перетворяться в дійсність, нехай кожен день дарує тільки приємні миті. Бережи тебе Господь!

***

Супер діда вітаю з днем народження. Я бажаю тобі, мій золотий сталевих нервів і такого ж здоров'я, в душі залишатися завжди відв'язних і самим кльовим пацаном, бажаю бути щасливим і коханим, як бджілка Майя в справах невтомним.

***

Дідусь, вітаю тебе з днем народження! Ти в мене самий улюблений дідусь на світі, і я бажаю тобі в цей день всього найкращого, чого тільки можна побажати: здоров'я, довголіття, завжди гарного настрою і щоб кожен день приносив радість!

***

Мій дідусь! Я схиляюся перед твоєю мудрістю, твої сивини так багато розповіли про твоїй нелегкій життя. Дозволь сьогодні подякувати долі за те, що ти зміг створити і зберегти твою родину, всіх нас, від бід і негараздів, якби ти не народився в цей день — не було нас. Прийми мої найтепліші побажання здоров'я, радості, успіху і затишку. Твоє життя це море — така ж непередбачувана: хвилі хльостають через край, то затихають рівною морською гладдю. Так нехай же море заспокоїтися і настане щасливий і теплий, спокійний штиль. Бережи тебе Господь ще довгі роки! З днем Народження!

***

Дорогий дідусь, ми всі хочемо привітати тебе з Днем Народження! Ти прожив довге, цікаве життя, і прожила його гідно! Сьогодні твої внуки, діти і друзі бажають, щоб ти ще довгі роки залишався таким же міцним і повним сил! Ми любимо тебе, дідусю!

***

Дорогий дідусю! Тебе є за що дякувати і є багато, чого я щиро хотів би побажати тобі: продовжуй бути прикладом для тих, хто тебе знає, продовжуй бути здоровим, щоб радувати свою сім'ю, продовжуй бути прекрасною людиною всередині, і чудовим батьком і дідусем! Спасибі за твою любов, яку ти всі дні свого життя показав через свої вчинки. З днем народження тебе!

***

Батьки покладають сподівання на своїх дітей, а коли ті з'являються свої діти – на онуків. Адже так хочеться, щоб і їм все вдалося в цьому житті! Щоб виросли хорошими людьми, великодушними, вірними друзям і вміли дивитися на світ ясно, не боятися труднощів і, головне, вміли робити своїх близьких по-справжньому щасливими! Дорогий дідусю! Я знаю, мені ще багато чому належить навчитися, але я радий, що сьогодні хоч трішки виправдовую твої надії! Я вітаю тебе з Днем народження і бажаю тобі довго жити і завжди вірити в те, що твої внуки і світ обов'язково стануть одного дня ще краще!

***

Джерело: wish.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою