Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою

День народження для мене ваше найрадісніша подія. Дядько, дозвольте привітати вас з цим щасливим моментом. Бажаю вам солодкого настрою, творчого підйому і солодких любовних відносин.

***

Дядько, дорогий і гаряче улюблений, в самий яскравий і прекрасне свято – День народження — бажаю тобі великих сюрпризів від життя, величезного щастя, світлої і прекрасної долі, відмінних приводів для радості! Нехай у твоїй родині завжди панує добробут, хай доля дарує тобі найпрекрасніші дні і миті, хай смутку якщо і будуть маленькими, а радості – величезними!

***

Напевно, складно знайти людину, який би любив життя більше, ніж мій дядько. І сьогодні я, вітаючи його з днем народження, не перестаю дивуватися, скільки в ній енергії, позитиву і нестримного веселощів. Мій дядько – людина, яка навіть з самої заплутаній ситуації обов'язково знайде вихід. Для нього просто не існує невирішених питань. Я хочу побажати своєму любимому дяді продовжувати жити в тому ж дусі. Обходити неприємні ситуації стороною і ніколи не опускати руки. Також хотілося б побажати фінансової стабільності. Нехай гроші ніколи не кінчаються, а навпаки, їх кількість лише примножується. Рідний мій дядечко! З днем народження тебе! Нехай все твоє життя буде такою, як сьогодні.

***

Весна подарувала тобі життя яскравим весняним ранком, коли зелень і квіти дарували тобі свою любов і ласку. Нехай новий день стане для тебе джерелом радості і натхнення, щоб твої бажання і мрії стали реальністю, а сам ти випромінював тепло і світло для своїх друзів. Нехай любові і ласки у твоєму житті буде так багато, як квітів на рожевому дереві персика, які з часом принесуть свої прекрасні плоди солодощі і удачі в житті. Нехай яскравих подій у твоєму житті буде стільки ж, скільки квітів на різнобарвному поле маків і тюльпанів, здатному стати натхненням для будь-якого художника, і щоб фінансова удача була такою ж розкидистою і величезною, як гілки квітучої абрикосового дерева. Любові і удачі тобі, мій улюблений дядько!

***

Дорогою дядько, вітаю вас з днем народження і бажаємо вам, щоб пили стільки, скільки б хотіли, їли, скільки живіт може вмістити, солодко хропли, а дружина не будила, ходили на риболовлю кожен вихідний. З днем народження, ось такого вірного щастя вам бажаю.

***

Сьогодні день народження мого улюбленого дядька! Я вітаю тебе від усієї душі щиро бажаю попутного вітру, чистого неба над головою і величезного везіння! Нехай бадьорість і сили завжди буде на твоєму боці, щоб радість життя була твоєю козирною картою. Умій добиватися свого і не відступати перед неприємностями! Кожна мить буде наповнений удачею в долі!

***

Любий дядечко, вітаю тебе з Днюхой. У цей день хочу сказати тобі слова подяки за участь, яку ти брав у моєму житті, в моєму вихованні, за допомогу і турботу. Для мене ти, як ще один папка! Бажаю тобі успіху в справах, благополуччя в родині і богатирського здоров'я. Залишайся таким же добрим, сильним і мудрим чоловіком. Живи довго і щасливо, адже ти цього заслуговуєш, дорогий мій дядьку!

***

У твій День народження я бажаю тобі завжди бути опорою для тих, хто дорогий тобі, вірити в себе і свої сили, надихати оточуючих своїм прикладом, змінювати цей світ на краще і завжди знаходити світлі сторони, навіть у самих важких ситуаціях.

***

Нарешті настав твій день народження! Хоча мені і не потрібен привід, щоб висловити своє ставлення до тебе, але я хочу все-таки скористатися моментом і щиро побажати тобі здоров'я, адже без нього нічого не вийде; удачі – адже йти з ним рука про руку означає досягти успіху; любові – щоб життя було сповнене найкращими емоціями!

***

Дорогий дядьку! Я хочу, щоб твоє життя наповнилася пахощами нових подій і забарвилася яскравими фарбами. Нехай у тебе з'являться нові захоплення і друзі. З кожним роком я бажаю твоїй душі тільки молодіти і ніколи не випробувати почуття розчарування в житті.

***

Дядько мій любий, підправляю тебе з днем народження. Я бажаю тобі вірною і міцної любові, як в «Москва сльозам не вірить», удачі і везіння, як у «Спортлото-82», веселощів і безпосередності, як в «Джентльмени удачі», яскравої фантазії і цікавих задумів, як «Іван Васильович змінює професію». Нехай життя буде барвистим і незабутнім, насиченим та прекрасним.

***

Літні дні можуть здатися спекотними і влітку, але тільки не для того, хто живе там, де є море і пляж. Я бажаю тобі, щоб хвилі дарували тобі ласку і ніжність, наче руки коханої жінки, яка нарешті стала твоєю, перейшовши зі світу мрій в реальність. Хай ніжність сонячних променів буде радувати тебе, пестити твою шкіру, немов тепле жіноче дихання коханої людини, і нехай зірки в літньої ночі будуть загадково підморгувати тобі, як погляди захоплених прихильниць, а місяць подарує дивовижний світ, порівнянний з поглядом коханої жінки, яка тобі теж подобається. І нехай ваше щастя буде нескінченним під романтичними нічними зорями і влітку на золотому піску під шелест хвиль. Любові і удачі тобі, коханий мій дядько, в світі прекрасних ночей і днів, в бурхливому морі любові і щастя.

***

Я вітаю вас з днем народження, дядько! Нехай ваше життя буде солодким, як варення, нехай настрій буде тільки гарним, а мрії не припадають пилом і виконуються швидше! Пам'ятайте, що ми вас дуже любимо, завжди чекаємо в нашу дружну компанію і, звичайно ж хочемо бачити вас задоволеним і щасливим! Так будь ласка, дядечку, частіше радуйте нас своїми успіхами і своїм щастям!

***

Ти з легкістю підкорювати жіночі серця, приборкуєш потужні автомобілі, добиваєшся хороших результатів і забезпечуєш достаток у домі! У родинному колі завжди залишаєшся теплим, добрим і люблячим чоловіком! Знай, дядько, в нашому будинку в будь-який час тобі раді!

***

Їде машина, шофер твердо тримає кермо, де потрібно — поверне, де потрібно — їде прямо, де обжене, де пригальмує. Побажаємо нашому імениннику, щоб він також твердо тримав кермо свого життя в руках. Де потрібно — прискорював, де гальмував, і щоб не заносило на поворотах, не летів у кювет, і щоб мотор і інші вузли працювали надійно!

***

З днем народження, мій дорогий дядько. Нехай гучною буде успіх, феєрична перемога, незмінною удача. Бажаю тобі, дядьку, злітати високо, але не падати, йти вперед і не повертатися назад, завжди впевнено йти до своїх цілей і ніколи не падати духом.

***

Коханий мій дядько, від всього серця вітаю тебе з цією чудовою датою! Я бажаю тобі, щоб твоя робота завжди приносила тобі не тільки гідні доходи, але і задоволення. Любові, яскравих, незабутніх зустрічей, вірних друзів, святкового настрою, виконання заповітних бажань і творчих звершень!

***

Вітаю сьогодні свого єдиного і обожнюваного дядька з чудовим Днем народження!

***

З днем народження, дядечко. Бажаю тобі бути не Змій Гориничем і вже тим більше не якимось там Кощієм, а самим добрим і відважним молодцем, а твоя друга половинка, нехай буде не Бабою Ягою чи Кікіморою болотної, а справжньою красунею премудрої. І нехай у молодця завжди буде під рукою вірний мерсоконь і купа-купа грошей!

***

Бажаю свого дорогого дядька, щоб він здоровел і ставав у сто разів яскравіше і прекрасніше з кожним роком, щоб його оберігали від усіх проблем і негараздів його діти, щоб смішили онучата, щоб він якомога рідше дивився новини, щоб рідше турбуватися і ятрити своє серце! Наш світлий ангел, якби поруч з нами ще сотню років! Твій племінник!

***

Дорогою дядько мій! Вітаю з днем народження! Бажаю тобі здоров'я, бадьорості і сил! Щоб кожен день приносив тобі тепло і радість, а печалі і негаразди обходили стороною. Залишайся завжди таким добрим, мудрим і життєрадісним. Бажаю тобі, дядечко, вірних друзів і успіху в справах. І нехай все те, що ти спланував і до чого прагнув, незабаром обов'язково здійсниться.

***

Життя іноді буває занадто складною для того, щоб бути щасливим. Але, навіть в таких ситуаціях дуже важливо залишатися до самого кінця хорошою людиною, який буде радіти всьому, що його буде оточувати. Зараз, коли ми зібралися в домі мого дядька, всі ми будемо його вітати з іменинами. Так як це свято було його улюбленим з самого дитинства, я знаю кілька смішних моментів. Але, зараз, коли минуло чимало, можна сказати тільки те, що він раніше так само сильно любить отримувати подарунки. І зараз, коли часу залишилося не так і багато, я просто хочу побажати тобі всього найкращого. Знайти те, що в житті тобі буде потрібно більше всього. І пам'ятай про те, що також може виявитися важливим. І щоб не траплялося, ніколи не сумуй. Тому що знайти вихід можна з будь-якої ситуації, нехай він і не буде сильно приємний.

***

Бажаю бути сміливим, як лев, сильним, як тигр, швидким, як гепард, розумним, як дельфін, витривалим, як бик і життєрадісним, як мавпа! З Днем народження!

***

З днем народження тебе, милий дядько! Бажаю, щоб твоє життя завжди була сповнена тільки яскравих фарб! Нехай кожна мить приносить тобі виключно радість, добро та удачу! Нехай у твоїй родині вічно панують любов, затишок, достаток і величезне щастя!

***

Дорогою дядько, ваш день народження для мене, немов яскравий орієнтир у вашій чудовій життя. Ваші перемоги – це казкові і приємні кроки, якими я милуюся і захоплююся. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб ваші успіхи збільшувалися в обсягах.

***

Дядечко, дорогий! З днем народження тебе! Нехай у твоєму серці й домі назавжди оселяться достаток у всьому і любов! Будь завжди таким же енергійним, добрим і самим-самим-самим! З любов'ю, твої племінники!

***

Дорогий і улюблений дядько! З величезним задоволенням хочу привітати тебе з днем твого народження. Я хочу побажати тобі кохання. Нехай вона буде чистою і прозорою, як перша крапля роси. Нехай вона буде безмежній і неосяжної, як океан. Нехай вона буде ласкавою і ніжною, як руки матері. Нехай вона буде щирою, як сміх дитини. Я хочу побажати тобі такого богатирського здоров'я, щоб ти ніколи не знав, що таке хвороби і недуги. Я хочу побажати тобі простого людського щастя. Такого, коли радієш кожній дрібниці життя: співу птахів, теплим променям сонця, усмішки перехожих, подиху вітерця. Помічай прекрасне в цих дрібницях. Отримуй задоволення від життя. Роби те, що підказує тобі серце.

***

З днем народження, мій чудовий дядько. Бажаю, щоб поруч з вами ніколи не було егоїстичних самодурів, нехай будуть лише вірні друзі. Щастя вам зоряного і сонячного, радості великої і безперервною.

***

На прикладі Вашого життя можна вчити молодь в школі. Вчити працьовитості, витримці і честі. Бажаємо Вам завидного здоров'я і благополуччя, щоб ще довгі роки підростаюче покоління знало, на кого рівнятися.

***

Дорогою дядько, дозволь і мені приєднатися до численних привітань, почутим тобою сьогодні від наших родичів, і побажати тобі наибанальнейших, але в той же час найважливіших речей: миру в родині, любові в серці, спокою в душі та фінансів в портмоне. Нехай негаразди та труднощі, що зрідка зустрічаються в житті будь-якої людини, не збивають з обраного шляху, а навпаки, стимулюють тебе ще наполегливіше рухатися до наміченої мети! Успіхів тобі, коханий мій дядько!

***

Прийми скоріш за привітання. Улюблений дядько, з днем народження! А ще прийми, побажання різні, але всі неодмінно добрі і від усієї душі. Здоров'я хай богатирським буде, багатство нехай в достатку прибуде і щастя тобі на довгі роки.

***

Джерело: happybirthday.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою